Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
le havre de la passion
21 septembre 2008

une fille/dziewczynka

on a essayé deux fois et pas de bol, on n'a pas réussi à faire de fille. Bon, ce n'est pas que j'adore le rose ou que j'aurais trop envie de lui faire des couettes mais ça m'aurait fait plaisir d'avoir la paire: un gars et une fille (tiens, d'ailleurs, j'adore cette série avec chouchou et loulou ).

En attendant, j'ai deux petits mecs et j'ai pourtant envie de scrapper des photos de fille.

Comment faire? la solution n'est pas bien loin car je j'ai peut-être pas de fille mais j'ai Nell, la fille d'une amie à moi. Et là, franchement, je dois vous avouer qu'avec ses photos, je ne suis jamais à court d'idées. Je ne sais pas d'où ça vient mais lorsque je regarde une photo de Nell, j'ai aussitôt une page qui se crée dans ma tête. Alors vous comprenez que j'adore scrapper ses photos. Et une fois n'est pas coutume, j'aime quasiment toutes les pages faites avec Nell. Ce qui est un grand exploit, étant donné que je suis une éternelle insatisfaite.

-----------------------------

probowalismy dwa razy. I jacys z nas nieudacznicy bo wcale sie nam nie udalo miec dziewczynki. Nie zebym jakos specjalnie uwielbiala kolor rozowy, wrecz przeciwnie. I nie, ze marze o tym by plesc warkoczyki i wiazac kucyki. No ale chcialabym miec pare: chlopca i dziewczynke. Nie udalo sie wiec trudno.

Jednak czasem chetnie zrobilabym jakas dziewczeca stronke.

Problem jest, ze tak powiem, rozwiazany gdyz nie mam moze wlasnej coreczki ale mam te mojej przyjaciolki. Przesliczna dziewczynka o wdziecznym imieniu Nell. I musze Wam powiedziec ze jak tylko spogladam na zdjecie Nell, pomysl na stronke pojawia sie niemal natychmiast. Nie wiem skad sie to bierze ale tak jest i musze tez powiedziec ze chyba wszystkie stronki z Nell jakie dane mi bylo zrobic, bardzo mi sie podobaja. Co jest nie lada wyczynem majac na uwadze ze jestem wiecznie niezadowolona z tego co robie.

Rotation_de_IMGP1006

papiers: bazzil, BG, junkitz, tampons gaïa, chipboards Heidi Swapp, fleurs prima

Publicité
Commentaires
N
I doczekałam się Twojego bloga!! I już dodaję do tych z moiich ulubionych blogów... Tylko mam dylemat, czy do polskich czy zagranicznych... Chyba dodam do zagranicznych, bo i tak mam pododawanych masę blogów francuskich, a Ty we Francji jesteś, więc będzie pasować :*<br /> <br /> Twoje scrapy podziwiam na forum, ale znacznie fajniej będzie podziwiać na blogu.<br /> <br /> Scrap z Nell cudowny i w moich ulubionych kolorkach! Buziole!!
le havre de la passion
Publicité
Newsletter
Visiteurs
Depuis la création 59 108
Archives
Publicité